CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

cOunTinG.....

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, March 19, 2013

ada aku minta duit ko?

dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaa sgt ak xjenguk blog.
tp ni ak nak melepaskan geram.

jiran ak yg satu ni! ak betul2 xpaham!!!!!
yg dia sibuk sgt nak ngata ak berisi apa hal?
ada ker ak minta duit ko utk mkn? ADA?ADA?
ko sibuk la nak ckp anak ko tu kurus. kecik molek?
yg kurus murus tu seorang tu jer.lg 2 org tu berisi gak.

blah la wei! ko budget bagus sgt ker?
diri sndr pun xkurus. yg kurus sorang tu jer.
tu pun sibuk nak canang2. nak banggakan.
xpaham tul ak manusia mcm ni.agaknya klu anak dia jd menteri lagi la gah bercerita!


CHOI!

2 comments:

Sunna Jo. said...

hahhah.. lek weyh...

cHiKakO PiNky said...

panas ati beb.panas2..